I don't know.. wich way to go..

Happ, dygnen gar fort nu.. Kan nagon snalla sakta ned dem sa jag inte star dar, dar jag inte vill sta.. Med vaskorna packade och stangda i vantan pa att fa lamna dem till personalen vid bagage inceckningen. Men ja, jag ar redan incheckad, de raknar till 110 % att jag kommer infinna mig pa planet.

Gardagen spenderade vi runtom inne i stan. Camden, convent garden, trafalgar, oxford, china town. Jora, vi hann med mkt och jag hittade min klanning och tatueraren ska jag tillbaka till pa lordag! Nu javlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha, hoppas han kommer ha tid for mig da bara som han trodde.. Dock blev det ju lite dyrare an om jag skulle gjort det nagon annanstans, men jag bryyyyyyyyyyyyr mig inte, jag vill bara ha!

Just nu har vi kakat frukost och pappa ropar pa att jag ska forflytta mig harifran, gora mig iordning sa vi kan aka pa heaver castle och utforska. Inte min favorit sysselsattning, men man maste ju stalla upp pa gammfarsan.
Efter det blir det till att packa ned allt i vaskorna och stada ur min lilla bil. den och jag har varit pa manga aventyr!
Ikvall blir det iaf middag med pappa och vanner sedan puben for hejda drinkar. Sad sad saaaaad!
Men jag ska inte grata, ska forsoka lata bli iaf, hahah!! lovat Krista, hon gillar inte det dar nar folk grater.

Sedan ar morgondagen kommen och jag tar med mig Krista in till stan sa jag har henne in i det sista innan jag och pappsen styr mot Radisson vid stansted for en sista natt i england pa ett tag. Jag alskar och jag kommer att sakna, enormt.

Love

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAAA! Äntligen tatueeeeeeeering!

2009-07-24 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback