I want u to see whats it like to walk in my shoes

Torsdag torsdag torsdag. Dagarna tickar pa och just idag har jag inte gjort, nae nastan ett skvatt.
Jobbade imorse och pa formiddagen, men sedan dess anda fram till halv 6 sa lag jag nedast i sangen eller satt har och pillade med lite allt mojligt. Och det var saaaaaaaaa skont! jag alskar dagar i sangen, men sjalvklart ar de alltid battre om man har nagon att trangas med ;)
Dagen har iaf kannts ok, jag kanner mig ok. Jag borjar mer och mer se ifram emot det nya aventyret!

Helgen kommer imorgon men jag har faktiskt inte den blekaste om vad som hander. Ingen av tjejerna ar har eftersom de flesta har akt hem eller at pa semester. Sa vi far se om pojkarna har nagot i kikaren eller om jag kanske ska aka in till Johnny och slappa los one last time.
Till veckan ska jag forsoka ta mig ivag och satta black i huden, om jag kanner att jag har rad och om nagon foljer med saklart, no waaaaaaaaaay att jag gar sjalv, haha! Familjen aker pa mandag och pappa kommer pa onsdag, sa jag har lite fritid att gora vad jag vill.

Nu ar det dags for duschen och sedan krypa ned i soffan med sallskap av film.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback