lie beside me

Gardagen var som sagt jobbigt kanslomassigt.
Hejda till bade barnen, charlotte och Caitlin. That SUCKS!
Inget trostshoppande blev det heller, omojligt att hitta i roran. Kaos i butikerna eftersom det sista ska ut innnan hosten ska in. Jag brukade vara ett litet rea proffs forut, men jag pallar helt enkelt inte langre salange det inte handlar om rean pa marc jacobs avdelningen pa Selfridges ;)
Jag och Krista kampade i 1 1/2 timma med att forsoka hitta nagot till fredag, men icke.. Sa vi gick pa bio ist, haha! Harry Potter fick det bli och jag hatade "to be continued" slutet..... Nu far man bara vanta nagra ar till pa nasta film, suuuuuuuuuck! Vi kommer vara 30 innan historien om Harry ar avslutad, haha.

Idag sov jag ostort och lange, sedan pratade jag med pumpkin tills Krista ringde och tjatade in mig till stan. Sa en snabbfixning och 15 min senare satt jag pa CR med henne for dagens forsta mal. Men eftersom hon hade sin minsta med sig sa blev det inte langvarigt.. Utan de gick hem ganska snart och jag gick for att hitta presenter till flickorna. Fina prinsess kronor fick de bli, haha, men de alskar ju sant!
Nu sitter jag har hemma och ska sla mig ned i soffan med en film innan jag drar mig mot gymmet. Ikvall blir det oak tree med Krista och Paul. Sedan blir det skonhetssomn innan jag vaknar imorgon, stadar rum och bil innan jag gasar mot Stansted for att plocka upp papi! Ska bli mysigt att ha han har i nagra dagar och skont att ha nagon att aka hem med, for det kommer suga hart for mig. Uscha, jag vill inte! Men samtidigt ser jag fram emot att traffa alla igen och uppleva lite svensk sommar med langa natter. Det ar liksom inte riktigt samma har, vi har ju backsvart vid 11!!!

Nej dags att mysa ned sig i soffan.

Love


Kommentarer
Postat av: Elin

Å sötnos låter som du innte riktigt vill åka. Hoppas ni får en trevlig kväll, hälsa frå mig. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback