newborn

Lodag och jag har absolut inget planerat i overhuvud taget. Nej, inget alls!
Just nu jobbar jag och ska ta Maja och Hannah till Hollybush lekparken for att gunga, aka rutschkana och kaka glass.
Dock vet jag inte om vi ska passa pa att ata lunch innan eller om vi ska ta det efter? hmm..

Efter att jag har jobbat klart tankte jag ta mig en svang har i sevenoaks och om vadret tillater, SOLA! Borjar bli fint ute, men blaser..
Ska hyra en massa filmer ocksa och ha filmmaraton pa egen hand. Alla ar ju som sagt ute ur stan! Men imorgon kommer Krista tillbaka sa veckan blir ett langt stahej med massa avsked, jag som alskar avsked.......
Pappsen landar ju pa onsdag med, kul!
Nar jag val landar i sverige med min 50 kg packning sa drar jag mig och min rumpa hem till Kate och lattar allt som har att gora med krig och bomber + de ljuva inslagen. Sen ska vi ladda om och hoppa runt pa hoffmaestro och sthlms sommar gator! DET HAR JAG SAKNAT!!!! Staden ska fa mig tillbaka och jag sak fa den tillbaka, kanske jag stannar ;)
Nej, Are i vinter, det har jag lovat mig sjalv och jag sak unna mig det, en vinter till med bara runtflangade, sen ska jag sla mig ned ett tag. Det tar pa mitt arma hjarta att flyga fran hoger till vanster och fasta mig vid saker jag maste lamna senare.
Men fortfarande, det ar ingen som sagt vad jag ska gora i host ;)

No sympathy
When shouting out is all you know
Behind your lies
I can see the secrets you don't show
We don't know how you're spending
All of your days
Knowing that love isn't here
You see the pictures
But you don't know their names

You take the best things from me
Then everything gets empty
That's not a world that I need...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback