once again

Da har annu en helg passerat och nu sitter jag och sandrorna matta och fnittrar.
Vi har skrattat oss trott igenom hela dagen! Och nu sitter jag har och fasar for att lamna palmer igen, aka hem och duscha av mig gardagen och kanske smaprata lite med pumpkin.

Sista jobbveckan nu sen ar man arbetslos igen. Eller vi kanske ska saga mellan 2 jobb, haha!
Och det ar med en blandning av radsla, skrack och gladje jag ytterligare en gang tar ett steg in i nagot nytt.
Men jag ser ifram emot vintern och Are. Jag kanner att det ar min tid som kommer nu och jag ska verkligen gora saker for min egen skull. Det ar verkligen en sak jag lart mig sen jag kom hit, att ta hand om mig sjalv och ibland bara stanga av och gora saker for min egen skull. Visst, jag tanker inte sluta bry mig om mitt och mina, absolut inte!!! Men ibland maste man fa vara lite sjalvisk!;) Och for mig ar det ju faktiskt jag som ar den viktigaste, jag ar huvudpersonen i historien om mitt liv.

2 veckor kvar nu, sen sitter jag pa planet tillbaka till Sverige, med alla mina tillhorigheter den har gangen. Som sagt, med blandade kanslor. Som vanligt sa kommer jag grata och pappa kommer fnissa at mig, haha.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback