Once when I was little

Jag är fortfarnade heeeelt snurrig i huvudet och bubblan sitter fortfarande kvar över mitt lilla huvud, men något väckte verkligen liv i mig, någon! Helt sjukt känns det, men samtidigt så fantastiskt så jag inte vet var jag ska ta vägen!!!!
Så nu känns framtiden oviss, jag vet inte riktigt vilket håll jag ska vända klacken åt... Haha, alltså känslan just nu, WOW!

Så som ni förstår så hade jag fantastiska dagar i stockholm med helt underbara nya människor, och Kate såklart! Och även fast allt inte gick enlig plan hela tiden så vart det ändå så bra. Jag vill spola tillbaka och göra exakt samma sak igen, på exakt samma sätt. Jag är tagen med storm, helt enkelt, rätt upp och ned och jag är chockad!! Hahaha, helt underbart.

men kära vänner, nu är jag i sundsvall sen igår kväll, min telefon lever sitt eget liv så ring gärna mig. Jag ska försöka fixa ny telefon idag, men har inte alla nr heller eftersom alla telefoner är sönder... Så ring är ni snälla :)

Frukost nu, GOD jag älskar ledighet.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback