Palmen

Ny dag, snart ny helg och min Palmer ar tillbaka i stan.
Jag ar enormt lycklig och njod, jag tror helgen kommer bli grymt och forhoppningsvis far jag reda ut min narmaste framtid ocksa. Allt kanns bara bra! Sa himla bra, och dessutom som jag som en babis inatt, fy vad skont det var!
haha, positiva klubben idag!

Nu donar jag med ett flertal sma barn och planerar att gora det ca timman framover, sen blir det till att svira om innan jag ska med Sandra och Sandra pa staden och avnjuta en lunch pa strada, m-m-mmm! Bara hanga runt snacka skit och ateruppliva gamla minnen!
Ah du ljuva liv, kom och halsa pa waaaaaaay more often i framtiden. men jag har en kansla av att det kan komma bli underbart ljuvt, pa heltid nu.


sometimes love comes around
so what u wanna have,
dessert or disaster?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback