Were to damn cool for u boys

Uj, nu ar sandra ahlander ute ur landet ocksa.. Buhuuuu!
Jag skjutsade henne 03.45 imorse till Stansted och satt med blandade kanslor i bilen pavag hem.. i sangen fick jag landa vid 05.45 igen. men jag kunde inte riktigt somna, for som jag sagt nu sa ar det med blandade kanslor jag gar ur detta, med blandade kanslor jag lamnar detta bakom mig och traskar vidare. Detta star alltid kvar, det vet jag. Men jag hatar ju att lamna saker bakom mig, det ar sa piss javla skit jobbigt!

Men just nu ser jag lite ifram emot nya aventyr, nya manniskor men i samma gamla by! AH, jag langtar sa enormt efter mitt are nu och min sno, mitt berg, mina alskade! men tills jag gor mig hemmastadd i byn igen ska jag flanga runt lite forst. Nagra rundor runt om i sverige och en svang till kroatien med Hanna!
Sa snalla alskade vanner, alska mig lite mer nu nar jag kommer hem och peppa mig! haha, men jag behover det verkligen eftersom jag ar ett litet kanslovrak.

Nu ska jag landa i soffan med Grazia, hanna i luren och lite tv. Sen blir det till att duscha av traningen och hoppa i sang.

Love


Kommentarer
Postat av: elinus

hejsan snygging, det var inte igar=) Hur mar du? Nar har du tankt atervanda till Svea rike? Skulle vara kul om vi kunde ses snart juh! Jag ar nu i Osterrike och sommarjobbar "for fullt"!



Kraaaam

2009-07-16 @ 10:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback