a big pile of love

Guuud, idag ar jag en stor hog av karlek. Kollade just pa film och grat som en liten babis.. Men jag vill ha narhet, NU! helst igar..
Och jag ar inte kar i karleken, nej jag alskar folk jag aldrig kommer sluta alska, nagonsin! och ibland gor det ont, ibland far de mig till att bli som nu, kanslosam och lite langtig.
Men nu kommer helgen och midsommar, fast det bjuder anda inte pa just den jag vill ha brevid mig. Nejda, man far vanta ytterligare lite till med det. baaaaaaaaaaaaaaalleeeeeeeee!! Jag vill kyssa min fantastiske kyssare, gud jag dor, pa flacken!

Midsommar ar det ju iaf for en vanliga svenskar imorgon, sjalv far man vanta med firandet till lordag. Men da kommer alla svenskar hit sa da blir det kalas, sedan pa kvallen styr jag mot vart kara oaken tillsammans med flickorna :) De som jag saknat sa oerhort medan jag var i svedala.. De ar konstigt anda, de blir ju som ens basta kompisar eftersom man umgas i princip dagligen! helt galet ar det, man blir beroende av varann.

gooosh, vad ska jag ta mig till nuda? kanske borde aka pa det dar beach partyt anda. Traffa massa rika hunkar och bli forsorjd ;) Det var ju planen, skaffa en som kan ta hand om mig lite tills jag hittat mig ett jobb! haha

Nej nu ska jag duscha av mig detta och sedan krypa ned till Greys, for da kommer jag ju bli sa mkt battre i tanket? smaaaart Tove, smart... Jaja, man kan inte va det jamt heller!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback