Babylove

jaaa, babylove, det var sa den hette, min kara ipod toutch...... SNALLA KOM FRAAAAAAM! eller du som tagit den, ge mig mitt liv tillbaka.

Det gar battre idag, lite, men ytterst lite. Jag har borjat vanja mig vid tanken att jag far kopa nytt. Eller leva utan den ett tag tills den kanske mirakulost poppar fram.

idag jobbar jag som en galning, hela dagen! jag har inte borjat packa.. jag har inte tranat annu OCH jag sak traffa sandrorona ikvall. hur ska jag hinnas med? Jag maste tvatta lite ocksa, och komma pa en plan hur jag ska trycka ned allt som maste hem i vaskan? hur skall detta ga? Jag maste iaf ta stora tjocka vinterjackan over armen imorgon pa resan, folk kommer ju tro att jag tappat huvet helt och hallet som springer runt med dunjacka i juni..  men det far la va sa da.
Jag kommer i vilket fall vara lycklig nar jag antligen far kliva pa ryanairs plan (trots att det ar skittrangt och jobbig bakgrundsmusik) mot stockholm sverige.

Nu ska jag hamta maja, vika tvatt, packa, laga mat, trana, packa lite till sen antligen fa krama om sandra!!:)

Love

Kommentarer
Postat av: palmer

men du vet att du alltid får krama mig ;)

2009-06-09 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback