last night out with the girls

Som vanligt gar absolut INGET som palnerat har i sjuekars.
Fredagens kvall blev helt annorlunda an vad jag forestallt mig. Forsta planen var ju att ha grabbarna pa besok pa film maraton, men sa blev det ju icke som jag tidigare skrev. Sa da borjade jag ju vanja mig vid tanken att jag antligen skulle fa ligga raklang och soova sova sova, men nej, aven den planen gick i stopet. Sandra var super pepp och efter ca 2 timmars tjat fick hon med mig ut, och halleluljah sa saker kan ga.. hahahahahaha!! 4-5 pa morgonen tystnade vi nog.
Lordagen bestod av att jag sov, at, sov lite mer, at lite till och sov igen innan jag hoppade in i duschen, drog pa mig min gula sommarklanning och vackte sandra som fortfarande lag och sov. Da var det bara att kora pa igen!
Dock blev min kvall ratt lugn, satt mest med Ida och hennes mami och pratade, kollade pa folk och lattkladda flickor (som vanligt) som dansar med allt och alla, gubbar som flickor, pojkar som man. Uck!

Jag somnade iaf strax efter 1 hemma i min egen sang till Ps. I love you. Vacktes vid 2 av att Hanna ringde och ville surra lite, men eftersom jag i princip sov sa blev det ett kort samtal.
Vaknade upp vid 10 utvilad och glad av att solen sken in pa sidorna om rullgardinerna. Sa idag har jag bara segat pa har hemma.. Solat lite, vikt lite tvatt, suttit har lite.. Sa nu ska jag ga tillbaka till det innan jag glider hem till Sandra for att hora om nattens bravader, hon var som sagt ute pa aventyr nar vi andra tackade for oss ;)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback