lazydays

Efter att ha napat ute i hangmattan i den stekheta varmen sa gar jag yrvaket in i koket for att fylla pa vattenflaskan och kanske hitta nago i kylskapet, och vad star inte dar nar jag oppnar?? JO, hanplockade jordgubbar som smakar som sjalvaste himlen!!!!!!! Charlotte, Maja och Hannah har varit och plockat och maste ha dumpat dem har medan jag lag och sov, ah ah ah aaaaaaaah!!!

Annars? Hangt med Sandra idag, vi kakade i parken och handlade lite nodvandigheter. Pappsen har bokat biljetter sa han kommer den 22 juli och jag aker med honom hem den 26. Ja, jag aker hem..... Det maste bli sa nu, men jag har en plan, en ny briljant!:) Jag kommer hem nu spenderar en manad eller 2 hemma, sen tar jag mitt pick och pack for flytten upp till kara byn (are), forhoppningsvis i sallskap av bade Palmer och Pauline. Sen lever vi livets goda dagar fram till varen, och da nar lite mer pengar finns sparade och ekonomin forhoppningsvis ar lite battre harover sa flyttar vi hit, pa riktigt!!! Bra plan!

Ikvall ar jag bjuden pa spelning, inne i city, med Johnny och hans kompisar... pa en FET klubb. Jag kan inte ga, for jag maste jobba... hur less tror ni inte man blir nar saker och ting har varldens samsta timing?? jaja, det kommer fler tillfallen! Nasta helg ska jag in och sla klackarna i taket med dem iaf, ska bli sjuuuuuuuukt kul!:)

Nu ska jag tillbaka ut i min hangmatta ett slag innan gymmet blir mitt sallskap!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback