London, I'm hooooooooome!

Antligen antligen antligen! Igar kvall vid 23 snaret landade jag hemma i min sang, antligen tillbaka i englandet!
Jag kunde inte vara lyckligare ma jag saga! Sarskilt inte nar man traskar runt i ENDAST klanning och bara ben vid 22 tiden pa kvallen utan ens en rysning.

Jag har verkligen langtat tillbaka hit medan jag var i sundsvall och halsade pa! Jag trodde det skulle kannas tvartom, att jag ville stanna kvar och kanna mig klar med detta, men icke!!! nu vill jag bara ha mer, mer, MEEEEEEER!

Uppdatering kommer imorogn, nu maste jag fokusera pa att sova, fick inte mkt somn under de dagarna hemma. Jag har gatt i koma hela dagen, aven fast jag varit lycklig och umgats med de kara kara barnen och Sandra. Men nu ska jag hoppa i pyjamasen och invanta Sandra och Greys!

aaaaah, som jag har langtat efter min goding ocksa. Nu blir det till att pussas!!!!!!!!!!!!!!:)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback