my life is missing

Jaaaaaaaaa, alltsa vafaan! Min ipod ar helt sparlost forsvunnen... Den javeln som snott den ska fa smaka pa en eller flera snytingar. Eller sa ska jag ge mig sjalv 3 raka hogra nar jag hittar den har hemma! For som vanligt sa har jag ingen riktig koll pa var jag gor av sakerna. Jag kan lika garna i all hast kastat den nagonstans jag for tillfallet tyckte var supersmart? Men mest troligt ar den i nagon annans ago just nu, lucky bastard!!!!!!!

BAAAAAAAAAAAJS! min ipod ar en del av mig, mitt liv och jag mar psykiskt daligt utan den. PA RIKTIGT alltsa!!!!!!!!!
Sa nu sitter jag har, dranker mina sorger i nagra bitar choklad och kollar pa en iphone. Jag maste anda ha en ny mobil, och som det ser ut nu en ny ipod ocksa. Sa da kan vi val unna oss nagot i denna misar, nagot SKIT dyrt.
Jag vill rent ut sagt bade grata och spy ut chokladen, happy days huh?

Dromt tva kvallar i rad att jag missat flyget hem ocksa, sa rakna fan inte med att jag kommer pa onsdag!
Jag ska aka sa tidigt som det bara gar och sitta dar som en dum faan och vanta pa den dar forbenade tranga jobbiga planet, i timmar om jag sa maste. For hem, det ska jag! till alla pris. Utan min ipod inpluggad i oronen.. kommer jag ens fa en blunds somn? Nej.

Sa, forbered er pa en glad, lysade flicka glida in vid 09.49 pa sundsvalls station torsdag morgon. Lysande av ilska for att jag inte har min musik. Grattis till dig som har den, maste jag ju bara passa pa att saga.

Imorgon kommer Sandra Ahlander iaf, hon kor en snabbflytt hit till mig, 6 veckor blir hon har med mig, tiden ut! Tjohooo, oaken here we come! Det ar val det enda jag kan gladja mig at just nu..

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback