Red eye

Jag ar sa javla trott att mina ogon bloder, de ar lysande roda! haha

Dagen har varit som igar, sjukt varmt!! nastan sa att man inte orkar vara ute for lange!
Har sagt hejda till petra ocksa, hon aker hem till sverige imorogn, hennes tid ar ute har i england.. Kanns konstigt att alla ska aka nu, sevenoaks blir liksom inte desamma da.

Annars...
- Jag langtar fortfarande som en galning tills nasta vecka, 10de juni bar det av hem pa semester, det ar SA efterlangtat!
- prinsen fyller idag ar, hipp hipp hurraaaa
- Livet kunde onekligen vara mycket samre
- Jag holl pa att do pa min lilla intervall traning jag hade nu ikvall, var alldeles for varmt
- Jag och Pumpkin ska antligen aka pa semester ihop igen, Grekland och batluff

Nu ska jag sluta vara dryg och ga och ringa varrus loparen ist, jag langtar efter henne!

Love

Kommentarer
Postat av: H

Greece it is.. Taskig uppdatering på sistone, fast nu drar jag till Sthlm imorn så du behöver du ju inte uppdatera under två dagar ;) Men på fredag är jag back! Trist att samtalet bröts,pengarna? Pussssssis

2009-06-02 @ 23:35:55
Postat av: Anonym

när åker ni till greece????:)

2009-06-03 @ 20:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback