shattered

Efter waaaaaaaaay to much work sa ska jag nu efter dagens traning ta en valfortjant dusch, glida i nagot vaaaaaldigt komfortabelt och bara mysa mysa mysa. Dock blev inte kvallen riktigt som planerat, men det anade jag serru.
Gor inget, da slapp jag iaf stada och fixa och dona.. Dessutom kan jag skita i hur jag ser ut ocksa och bara gosa upp mig i soffan tillsammans med Sandra och unna mig lite av livets goda.

Annars rullar dagarana pa har i lilla sevenoaks. Har mest bara jobbat den har veckan och ar darfor helt slut, gjorde lite mer an 20 timmar du pa tva dagar, puuuuh. Sa darfor blir den har helgen relativt lugn, har ingen plan whatsoever utan tanker bara hanka pa det som erbjuds. Eller ligga hemma i soffan... Hoppas vadret blir annu samre sa man absolut inte vill gora nagot annat an bara stanna inomhus under en filt och avverka film efter film!
Huset star tomt iaf, skjutsade ivag barnen till gatwick forut dar de motte upp pappa C for en tripp hem till Irland. Char ar i Nice med "flickorna", sa har sitter jag och njuter av tystheten!

Mer da?
Jo, nu ar det bara nagra fa ynka dagar kvar tills jag far komma hem for en stund. Ska bli saaaaaaaaaa skont att fa kramas med alla och bara kanna gladjen av att vara er nara! Jag behover pafyllning av er energi infor sluttampen har i england. Dessutom ska ju johnny dit samtidgt, sa da ska jag han och bruce roja!!!!!
Jag har ocksa fatt komplimang frna tradgardsmastaren om att han tycker jag alltid springer runt i traningskladerna och att han har visst markt att jag har "slimmed down" a bit! hahahaha, han ar ju for lustig.

Nej nu langtar jag in i varmvattnet.
Trevlig helg, sup och svalj?

Love


Kommentarer
Postat av: ssss

jamen du ser faktiskt slimmed down ut på bilderna me:-) hejja hejja!

2009-06-05 @ 23:44:06
Postat av: H

MEH! Ändrade planer igår? VA?? Haha jag som har suttit på helspänn och väntat på en superuppdatering all day. Äh, men ring mig och berätta kvällen gick i stöpet.

Nu ska jag färga håret, tror jag. Hemlis vilken färg, spääääännande! Love

2009-06-06 @ 14:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback