She's just so mmmm

Jag vet att jag suuuuuuuuuuger med bloggeriet just nu, men det ar sa varmt ute och dagarna spenderas i full aktivitet sa jag har bara inte tid eller lust till att sitta har och hacka!

Helgen blev finfin. Och i fredags var intaget av pimms tillrackligt och kvallen pagick som en kvall med ganget alltid gor. Grabbarna var tillbaka och det var underbart att traffas efter nagra veckor. De var bruna och ville visa nakenbilder fran cypern, haha!! 2 efterfester hanns med innan jag och Sandra slocknade helt utmattade men nojda i hennes sang. Och jaaaaa Sandra P, jag gick hem med sandra, inte pojken. Som vanligt var det trubbel med basta kompisen!!! haha

Lordag vaknade jag 07.10 av att alarmet ringde, fattade ingenting sa slog bara av det och la huvudet pa kudden igen.. Men sen kom jag pa att det kanske ringde av en anledning, men det tog ett tag att fatta att jag skulle faktiskt upp och hem for att jobba.. Lite segstartad efter knappa 4 timmars somn, sa val hemma slappade jag med kidsen i soffan och sedan fick de pankaks-frulle. Strax efter det dok Sandra in med hennes kids och vi fixade och trixade. Jag akte och kopte en liten uppblasbar pool pa 3,5m medan sandra fixade lunchen och sedan spenderades storre delen av dagen i poolen och i hangmattan! Blev dock en laang dag med jobb, slutade strax efter 11 och da dok vi ned i sangen och slocknade pa 2 roda..
Sondag vaknade vi ratt utvilade till stralande sol och kvav varme. Krista ringde och vi motte upp med henne, hennes boyfriend som ar och halsar pa fran canada, catlin, en ny aupair, kamilla och dani pa lunch pa oaken. Varldens mest konstiga ceasar sallad, en cola och natchos senare begav Sandra, jag, Krista och Pat oss till Knole park for lite tanning. Dar holl vi pa att flyta bort sa vi gav ganska snabbt upp och akte hem till lilla poolen och svalkade oss en snabbis innan vi bytte om och akte pa middag pa Harvester. Det var katastrof och ratt vidrigt, haha! Men sen bar det av pa bion, my sisters keeper. OH MY GOD, vi grat fran borjan till slut. Helt sjukt bra film men vi var helt kanslomassigt slut nar vi kom ut och satt helt tysta hela vagen i bilen pavag hem.. haha! Sa alla som ser det har, GA OCH SE DEN!!!!

Dagen har spenderats hemma i poolen med kidsen och Sandra, pa gymmet och sen slog jag och sandra till med en riktigt brakmiddag, mums! Nu ska jag do i soffan och fundera pa livets,just nu, stora gata. Det har nog lost sig nar den har veckan ar slut!

Love


She's got it all figured out
She knows what everything's about
And when anybody doubts her, or sings songs without her,
She's just so mmm

She knows the world is just her stage
And so she'll never misbehave
She gives thanks for what they gave her
Man they practically made her,
Into a mmm

She's the one that stumbles when she talks about
The seven foreign films that she's checked out
Such a fortunate fool
She's just too good to be true
She's such a fortunate fool
She's just so mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback