weekend

Sitter hemma hos Catlin med henne, Sandra och Krista. Vi ar inne pa var andra film for kvallen och vi haller redan pa att svimma av trotthet och vi har alldles for fulla magar av M&M's, skittles, mentos och chili notter.. Dessutom har C masserat min harbotten och pillat med mitt har och de som kanner mig val vet att det far mig att totalt slappna av och nastan somna!!

For varje dag som gar blir jag bara mer och mer orolig for framtiden. JAG VILL INTE AKA HARIFRAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanske jag ska forsoka stanna nagra manader till och gora exakt vad jag gor nu? Forsoka hitta ett jobb och lagga upp fpr ett liv har i storstaden. Manga av oss som varit har vill garna och tanker. Sa varfor ska vi inte lika garna dela pa en lagenhet inne i stan (det ar ett maste att dela, annars far man leva pa damrattor och tigga coins pa gatan) och borja leva vara liv har?? Nagon som har ett vettigt svar pa den fragan. jag skulle inte tro det.
Jag bara kanner pa mig att det kan bli nagot riktigt bra av att stanna, det killar i magen bara jag tanker pa det :)

Snart ska jag och Sandra gasa i forden hem och sova gott tills morgondagen kommer. Da blir det midsommar firande!Tjohoooo, ska ivag och plocka blommor pa formiddagen hade jag tankt, sa vi kan gora 4 fina kransar till oss 4 flickor! 4 FINA flickor, flickor av varldsklass, beat that!!!!! Efter det ska vi ta oaken med storm, + alla som befinner sig dar. OH, they gonna love us!! Synd bara att inte grabbsen och den dar florten kommer infinna sig. Men man kan inte alltid fa allt, och imorgon ar just en sadan dag. Men jag tror det kommer bli en svarslagen dag i vilket fall.

Nej nu ska vi fortsatta skratta och kolla film, sen soooooova! I'm SO looking forward to it

Love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback