what else do u do on a sat afternoon..

..than drinking champange??
Haha, ja just precis den fragan stallde jag min kara lilla mor nar hon ringde igar och jag var inne pa 3dej glaset champange! Jag ar val for rolig, he ha ha hehe.. Ar det midsommar sa ar det midsommar (aven fast vi firade en dag senare).

Kul hade vi iaf och dansade gjorde vi, runt var lilla mini stang + att vi hann binda nagra kransar med. Otroligt vad vi har borta i england kan ocksa, va!
Vi kakade pa och drack oss in i dimman och senare kom Catlin och Krista for att ta del av den svenska traditionen som ingen forstar sig pa. Och efter att vi kampat sen klockan 3 hemma med alkoholen,umganger och maten sa begav vi oss vid 21.30 in mot oak tree. Jag var sadar lagomt trott och hade en ganska lagom utgang, tycker jag redan var tillrackligt pa kastrullen for att satta i mig annu fler drinkar, dock holl inte alla med om det och sandra fick jag slapa till nattmaten och in i taxin, gjorde aven mitt basta for att inte fa henne overkord ocksa.. men det var en tuff match, haha!

Idag har hon och jag legat i sangen och snusat heeeeeeeela dagen. Sa nar jag val skjutsade hem henne vid halv 7 tiden sa var overskottsenergin massiv och jag tog mig ut pa en spring tur och avslutade sedan med styrka har hemma, haha!
Det jobbiga med att sova hela dagen ar ju att hur i helvete ska jag kunna somna nu??
Far se om en varmdusch och en nattmacka hjalper, kanske lite mjolk.. sedan ska jag lasa ut min bok och kolla film tills jag aterigen faller in i god somn!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback