Boy, ur gonna be heartbroken

Jaha, annu en helg, annu en torst eller fler att slacka, annu en efterfest och alltid en knappgok som jag!
Sorry, I just can't help myself.......

Har varit en ganska perfekt helg! Fredagen var ju bara hemma hos Ida, jag slumrade som vanligt till vid halv 10 snaret men vaknade senare och skrattade (overtrott) at varldens kanske samsta men anda skrattrestade film, Date movie.
Sedan somnade jag ater om som ett forvantansfullt litet barn, skulle ju fa kopa vackra ting kommande dag!
Vaknade vid halv 9 och segade i sangen i 45 min, sedan hoppade vi upp och kom pa att det kanske var lite brattom om vi skulle ta pendeln klockan 10..
Val inne i stan sa blev det Camden. Idas forsta besok i denna underliga stadsdel, sa jag visade henne allt jag kunde!:)
Avlade ocksa ett besok hos en av alla dess miljoner tatuerare dar, och nar bror kommer slar vi till! Jag och Ida ska da gora en varsinn, nervigt!
Efter det en promenad inne i centralare trakter och ALLA boysen stirrade pa mina ben.... tightsen ar lite trashiga (haliga alltsa) kanske... hmmmm. Haha!

Vid 7 snaret begav vi oss mot sjuekars igen och styrde stegen mot Petra. Hem med mig hade jag tva toppar, en fran topshop och en fran marknaden i camden, ett par solglajjer, ett par klackar (gladiator typ) och sjalvklart em flaska vin att styra upp kvallen med. Sa iordning, dricka oach stegade i mina nya ogonstenar mot oaken. Dar gick det undan och jag var i mitt esse, igen...... Sa kan det ga nar inte haspen ar pa! Men kuuul hade jag, och skratta fick jag gora och inte ett pund kostade det mig! Men efter en lang natt stegade jag halv 6 ned i sandras sang efter en marsch med bara fotter, haha! Det ar SA harligt att det inte ar vinter, och nu blir det bara varmare snart!


Nu ska jag forsoka fa i mig natt middags aktigt.. Dagens kost har mest bestatt av... brod.


Godkvall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback