Easy for a good girl to go bad. And once we gone, best belief we've gone forever

Tisdag tisdag tisdag. Jag ar sa trott sa jag skulle kunna svimma. Jag ska forsoka ta mig till gymmet nu, men det kanns som om det kan fa vanta till mina 2 lediga timmar ikvall? Jag skulle verkligen bara behova lagga mig ned i sangen och do for en stund nu. Ja, det ar nog det jag behover. Jag orkar ju knappt trycka ned tangenterna...

Pa torsdag kommer Polle-fjolle och da ska det bli fest! (om du laser det har kan du val smsa mig sa kan jag ringa dig hem!!) Sa fredag ar det inbokat med Ida och Sandra att ta en utgang inne i the city! Var alldeles for langesen for min del, fy och skam!
Kommer bli en tuff helg for min del... Fredag kvall kommer ju resultera i ett pendeltag vid 6 tiden pa lordag morgon. Da blir det sova sova sova, halva dagen! Sedan slappa slappa slappa till jag 04.00 ska skjutsa Sandra till stansted, PUH! kommer landa hemma i sangen igen vid ca 6 tiden och da far jag val sova bort halva sondagen ocksa om jag kan och tillats. Alltsa, en ratt trott tjej efter allt detta!

Na nu ska jag banne mig hoppa i traningskladerna anda!!!! Sadesa.

Love

He's staying with a flock of them all, 
Got a girl at home but he don't care, won't care
All he'll do is keep me at home, won't let me go nowhere
He thinks because I'm at home I won't be getting it on
Now I'm finding numbers in the jacket pockets
Chicks calling the house, no stop, it's getting out of control
Finally I can't take no more

He finds a letter on the stairs, saying this is the end
I packed my bag and left with your best friend

Easy for a good girl to go bad
And once we gone, 
best belief we've gone forever
Don't be the reason
You better learn how to treat us right
'Cause onces a good girl goes bad,
we done forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback