Energetic

Otroligt positiv manniska idag, helt fantastiskt!

Men inte nog med att jag vann pengarna igar sa fick jag en klanning av Charlotte idag! Hon var och shoppade lite pa bluewater och kom hem med en del och bla en klanning till mig! Hon ar for underbar!!!! Hur glad blir man liksom inte da? Hon hade dessutom gatt in pa RivesIsland som hon vet ar en av mina favoriter och hittat den. En svart/bla klanning som ar ganska stor upptill och tightare nedtill, eftersom det ar resar nedtill sa kan man ha den bade lang och kort. She realy made my day!!

Nu har jag jobbat klart och ska dra mig mot Sandra inom kort.. Sitter och drommer mig bort pa topshop och marc jacobs. Jag har hittat en marc by marc jacobs vaska jag bara maste ha nu!!!!! En rod alldeles underbar sak! Fodelsedags present, ja tack! Det skulle gora mitt ar, nastan, hahah!! Mig kan man kopa kopa for vaskor och skor i stort sett, sa... nagon som ar sugen?

Dessa
skulle jag iaf vilja ha med mig hem pa lordag. Sedan en kavaj ,ocksa fran topshop, som ar to die for!!


Och denna ska def fa folja med hem, saa fin pa!


Sen en blommig klanning ska ocksa ned bland pasarna!:)

Nu ska jag borsta tanderna innan det ar dags att aka.

Love

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men jag men ja men! Ska du se honom?! Då blir jag riktigt avis :O

Postat av: Ida

Jahaa :) När är det han spelar då? Jo men det är bra, toppen! Allt går bra, och snart åker vi till Miami, ska bli kul :) Själv då?

2009-03-24 @ 23:18:47
URL: http://idahasather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback