fu#%*ng tired!!!!!

Jag haller pa att do for jag ar sa trott.. Klev upp tidigare imorse och borjade redan kvart over 7.. Jobbar fortfarande och anda fram till halv 7 ungefar. Snart klar, snart klar maste jag intala mig om hela tiden! For jag haller verkligen pa att avlida.

Kvallen ser ut som sa att jag skiter i allt som har med traning att gora, jag menar, hur ska jag orka lyfta ett gram med denna trotta kropp? nej tack... Jag chillar ist med Ida och Petra hemma hos Ida med film och blomkal+broccoli och dipp. jaaaaaa tack!

Har aven fatt lite mer bilder fran helgen, men ska snart fa hela mappen av Kejtan! Man kan ju aven kolla hennes blogg, katekarlsson.blogg.se
Sa har kommer nagra till helt enkelt!

Ha en trevlig fortsatt fredag

Love






     
    

Och ja jag har olika harfarg, fargade det mitt i allt. Lustigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback