Goodmorning

Jag ar less, pa javla skit lesiure centret som inte sagt till tidigare att de inte dragit pengar fran mitt konto, sa jag maste nu betala 2 manader pa en gang!!!!!!!! TACK SA JAVLA MYCKET, det var typ min shopping i helgen.................. Ah jag blir sa less! Visst jag har lite mer an de 84 pund de ska ha, men det racker inte till allt jag ska kopa!!!!! Jag far spuuuunk.
Jag hade ju raknat med min budget pa 150 pund, men nu ar den forstord och nedskard. Detta forstorde verkligen min dag, tack sevenoaks lesiure center, tack sa javla mkt.

Happ, positiva gatan idag da. Ah vad jag ska vara grinig pa dem nar jag aker dit idag och ger dem ratt javla sortcode. Aven att det var en i personalen som skrev av den fran mina papper, INTE jag.
Nu ska jag inte tjota mer om det, utan forsoka forbise det. Eller sa skiter jag helt enkelt i att gora det innan helgen, hahaha!! Fast nej, lika bra att gora det med en gang sa det blir overstokat.

Nu ska jag vika lite tvatt och slanga i lite mer kanske, rooligt.
Enda positiva ar att jag nyss pratat med Pumpkin, hon ar det enda som gor mig glad idag. + min nya klanning da som jag fick igar som jag banne mig ska anvanda idag!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback