Hello, say goodbye..

Gormorgon!
Fruktansvart seg just nu, men ska gora mig en redig kopp kaffe har och busa lite med Hannah sa vaknar jag sakert till.
Idag maste hon var en av varldens sotaste ungar, min skitunge!! (Hon nickar instammande)
Vi ska plocka lite har hemma, sen handla, sen kanske baka, laga lunch, hamta Maja, aka pa dansen med Maja, skjutsa henne till en kompis, hamta henne darifran och sen kommer Char och Sam hem sa da blir det gymmet for mig.
Inge busy eller......?

Men det ar ar iaf fredag igen och jag ar overlycklig over det! Kvallen ser ut att bli ratt lugn hemma hos Ida, vi ska ju upp tidigt imorogn bitti for att satta oss pa pendeln in till stan och satta spratt pa pengarna!!! Du harliga lordag!

Nu sliter lillan i mig, vi ska ned och bygga koja

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback