I promised, so here it comes

Som sagt, val thorense (eller om jag nu ska vara riktigt korrekt) the 3 valleys var helt underbart och valdigt behovt for min del! Att sta pa skidorna i en hel vecka igen var paradiset och att vi dessutom fick 2 dagar med puder som yrde som dunbollster runt omkring en gjorde inte saken varre!!!

Vi flog till geneve och darifran var det busstransfer i 3 timmar och upp bland bergen. Nar vi kom fram till byn sa visade termometern pa 18 grader och det var klarbla himel och stralande sol! Aaaahh, det kittlade i benen men jag skulle fa vanta tills nasta dag med att aka skidor.
Val framme i varat "charlet" sa vart vi valkommnade av var personal. Haha, ja, ni laste ratt, var personal i huset som vi skulle bo i. En host, Giles, en kock, James, och sa lite childcare manniskor som skulle ha skidskola och leka med barnen under dagarna.
Vi installerade oss och veckan rullade pa med serverad frukost varje morgon, harliga luncher i backen, varierad skidakning, sol och snoblast och alltid en lagad 3 rattersmiddag varje kvall med massa vin, haha!! Trakigt det maste lata...;)

Nar vi i sondags morse skulle kliva pa bussen igen for att aka tillbaka efter vad som kannts som 3 veckor sa tog det emot! Jag ville verkligen inte aka darifran, och det kanndes som om jag skulle sakna grabbarna i huset lite. De var sa sota och trevliga, haha!! Men mest av allt sa ville jag inte aka ifran den nyfallna snon som tackte backarna! hmm, men det ligger kvar nasta ar med!:)


I'm on the top of the world!

Solig lunch i Val Thorense

Behover val inte saga natt?

Det fanns ratt manga haftiga outfits ute i backarna

Charlotte, Jessica och Jennifer

Utsikten fran huset

Det var det, nu orkar jag inte engagera mig i detta langre.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback