I'm in love in this chapter

Solen borjar precis skina utanfor igen! hur underbart skulle det inte vara om det anda regn vi fick pa ett tag var gardagens och de 15 + kommer tillbaka med desamma?! Fantastico.

Dagen har borjat bra, jag kanner mig pigg och ska ta mig till gymmet precis nu ist for efter 6 ikvall.. det ar ju sa fullt dar da! Alla muskelknuttar som tar sa mycket vikt sa de knappt orkar + gubbarna som kommer fran jobbet, och medelalderskvinnorna saklart, och sa lilla jag! haha!!
Efter det blir det skon dusch for att sedan aterga till jobb... Och idag kanns det inte sa tungt som det annars gor pa tisdagar.

Ikvall blir det tv hemma hos Sandra. Snacka skit som vanligt..
Vill bara att det ska ga i ljusfart fram till lordag morgon, da aker jag och Ida in till stan och gor av med varenda litet p!!! Har ska det handlas, igen...haha! Skor, vaska, klanning, topp, I.d mineralfoundation och mascara. Fragan ar om det blir att prova en ny fran YSL, eller kora pa Diors underbara diorshow eller ta benefits bad lash? Tips?


Na, gym gym gym!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback