It felt like summer

Igar kvall somnade jag vid 22 tiden som ett barn i Idas sang och vaknade ungefar 1 timma senare och insag att jag faktiskt var tvungen att stalla mig upp, ta pa mig skorna och kora hem. Ahh, det var jobbigt men det var skont att komma hem och sla igen sina sma bla i sin egen sang!
ca 10 1/2 timma senare vaknade jag och mottes aterigen av solsken och varme (borjar bli sa sjukt bortskamd nu!!) sa jag donade lite innan jag motte Ida och Petra pa gymmet. Efter det styrde vi bilen mot T-wells dar det var fullt med folk och rorelse och det kanndes verkligen som sommar. Varmt och skont och harlig stamning! Vi strosade runt i nagra timmar och provade innan vi slog oss ned pa en solig uteservering, aaaaaaah, underbara liv!

Nu ska jag lagga mig pa sofflocket en svang och forsoka fa i mig nan form av mat (min dagskost idag har bestatt av mjolk med flingor och en macka, bra jobbat....) och sen ska jag aka hem till petra och ha ytterligare en kvall inne med tjejjorna. Aven fast jag ar JATTE sugen pa att ga ut, en san bra dag ar trakig att bara sitta inne, men jag hade lovat mig sjalv att sikta pa att sova denna helg! aven fast grabbarna ska ha grillfest......

Imorgon kan det bli stan om inte det lovade "samre" vadret ska komma.. Annars blir det gymmet och ja, kanske nagot annat. Vi ser! helt enkelt..

Nej uaa, nu maste jag vila huvudet lite, mot kudden..

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback