The weekend

Okej. Puh, hur ska jag sammanfata allt?
Ni vet ju redan att jag ar och har varit heeelt slut, det sager mycket.

Det borjade iaf med i onsdags kvall sa tog jag och Sandra bilen mot Stansted i god tid for att hamta Kate. Val framme var vi vralhungriga och trotta, sa det fick bli sma sma kyckling bollar pa Burger King, fraga mig inte varfor!!!! Sedan satt vi och fnittrade och kollade efter vackert svenskt folk som kom ut i ankomsthallen. Sedan kom hon, aaah lycklig var jag men det var till att springa eftersom parkeringen var ett ran och om vi inte kom i tid skulle taxan dubbleras, och sjalvklart gjorde den det eftersom det var en mil till betalningsautomaten......... Jaja, man kan inte fa allt har i livet.

Vi akte hem till mig iaf och fnissade lite innan vi bada somnade som sma barn. Morgonen efter var jag pigg och flog upp ur sangen nar klockan ringde, smog ned och donade innan vi vackte Kate. Efter det fixade vi oss och sedan bar det an in till city och Oxford. TOPSHOP I LOVE U! Jag bara avgudar deras topshop inne pa Oxford, 3 vaningar endast for tjejer, aaaaaaaaah!!! Det blev iaf ett par jeans och en troja for mig. Vi storsade runt och Kejtan hade Primark som mal dar hon fick en hel del for en skitsumma. Efter Oxford, lunch, starbucks och lite sa tog vi tuben till Picadilly och strosade dar och bort till Trafalgar. Flickebarnet maste ju fa se natt ocksa! Och nar minnet pa kameran var fullt och vi absolut inte orkade mer tog vi oss hem. Hem hem kara hem.

Fredag morgon var vi lite segare och holl oss hemma till lunch for att sedan aka till Bluewater. Jag hade en dalig shoppingdag sa det blev ingenting for mig men lite for Kate. Vi gasade hem och hamtade upp Sandra och akte for att kopa viiiiin. Har skulle det pimplas! Hem och dona iordning, hallde i oss 2 flaskor sedan taxi in till Black Boy dar vi motte upp med Ida och Petra. Efter en ol och lite fnitter dar sa styrde vi mot Oaken som inte var sarskilt busy denna fredagkvall, men vi korde anda. Och javlar vilken fest det blev, haha!! Kul hade vi, och folk hade tydligen ratt kul at oss...!? Det bjuder iaf jag pa ;) Vi styrde stegen hemmat i en taxi och medan jag var lite uppehallen sa stegade Sandra och Kate ut pa akrar och angar och sag ut som tva riktiga LORTGRISAR nar jag kom ikapp. Sa efter min sprangmarcsh och deras nedgrisande slocknade vi som packade sillar i min sang.
Lordag morgon vaknade vi upp och jag kande fasen mitt hjartslag i pannan....... Tabletter och vatten sen akte vi for att handla mat, maaaaaaaat, MAT! Och chillad sedan hemma med barnen till klockan 17 da jag skjutsade dem till sara och lars och vi borjade dona for kvallen igen. Kate bestammde att det var sa javla kul kvallen innan sa hon ville inte aka in till stan utan ta en till festkvall har ute i sevenoaks, haha!! Dumma flicka tankte jag, inte ta chansen nar hon val ar har, men hon verkade sa nojd anda sa!!:) Festen borjade hemma hos Sandra med ol i flaska och fortsatte pa Oaken med corona och alldeles for manga shots for min del... Kate forsvann en stund och allt var galet. Kvallen slutade inte forran 8 sondag morgon da vi kom hem innanfor dorren och var lika dod som doden sjalv!!!

Sa vi sov nagra timmar innan vi akte in till Camden och njot av de 18 grader och sol vi hade vid an med mat fran deras foodmarket, I love! Sedan vinkade jag av froken lite sorgset efter lite mer strosande.. Men hon kommer snart tillbaka har jag en kansla av, haha!!

Sa, ah, det var val en sammanfattning, och jag har en kansla av att den blev ganska lang. men enjoy!! Och bilderna kommer imorgon kvall nar jag har Sandras dator.

Love

Kommentarer
Postat av: Kate

I love u. I love London! SJälvklart kommer jag igen om jag får vännen. Saknar dig redan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback