u talking to me?!

Skoooont, jag slapp betala allt pa gymmet idag, bara halften! Sa nu gick budgeten upp lite anda, jag som var sa bitter har ett tag,haha!!
Spenderade 2 h pa gymmet nu ikvall sa kanner mig riktigt trott och mor.
Har pratat lite med mami och knaprat broccoli (har blivit helt besatt) och nu ser jag verkligen fram emot soffan och TV tittande till C dyker in efter puben.. Bada C kommer foressten hem, spannande och se vilken som blir forst, haha!

Imorgon ar det ledig dag, I LOVE thursday!!! sa det blir gymmet pa formiddagen sen fika hemma hos Keeerstin. Resten av dagen beror helt pa vadret, idag har det ju osregnat och varit soligt omvartannat.. 20 min regn, 20 min sol, 20 min ...ja ni fattar!

Sitter just nu och kollar pa mina alternativ nar min resa har i London ar over.. kanns faktiskt lite trakigt att det snart ar slut. Men om jag inte far nagot av de jobben jag sokt i sverige eller grekland fortsatter jag pa aupairsvangen fram till vintern hagrar i Are! Hittat jobb strax utanfor L.A, och det skulle inte kannas helt tokigt att spendera 3 manader dar innan det ar dags for riktigt vinter igen!

Na soffan nu med min nyagjorda smoothie, m m mmmm!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback