What about what

Jag lovar mig sjalv hela tiden att jag ska bli en battre och roligare bloggare. Men ibland faller jag bara tillbaka i vardagens tristess... Trakigt eller hur?!
Just nu kanner jag att jag ar trott sa det kan bero pa min fattiga fantasi. Men jag sitter ju bara har och langtar tills imorgon da min kara Kate dyker upp i min kara storstad!!!Ska bli sa underbart att aterigen fa en gnutta av hemma hit..
Da blir det shopping shopping shopping och party party!!!!!!!!! Som jag langtat.

Samtidigt mitt uppe i all langtan efter de kommande dagarna och mot annu mer var sa gar huvudet pa hogvarv over hur sommaren kommer att bli. Sitter fortfarande och vantar att att fa svar fran det jag sokt, och det borde dimpa in nar som helst. Sthlm ska besokas inom kort ocksa for att forsoka fa en mojlighet att flytta tillbaka till staden till sommaren. Jag vill det! Men jag har ingen aning om vad jag helst vill, det far bli vad det blir helt enkelt. Men en sak ar saker, jag tanker INTE ha en trakig sommar som endast bestar av jobb jobb jobb. Detta ska bli min underbara sommar, mitt livs sommar forhoppningsvis. Tjoho!

Nu ska jag dromma bort mig mellan alla klader och skor jag sitter och suktar efter pa alla dessa sidor, sen kla mig sjalv och jobba klart, sen blir det gym gym gym!! For denna gang ar det inte jag som ska bli besviken, utan resten av er som gottat er i det, tack!

Love

Kommentarer
Postat av: Kate

Snart ses vi hjärtat! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback