What to do + where to go

Jag fortsatter spana pa alternativen. Forutom jobbet i L.A som jag skrev om igar, har jag ocksa sokt i NY.
Det ar ju egentligen dit jag vill.. Men dit vill jag av helt andra anledningar an att bara hanga liksom... New York ar ju mitt mal!! Jag vill forsoka skaffa mig ett liv och en karriar dar sasmorning om. Och jag vet, vagen at laaaaaaaaang, kranglig och allt men jag vill verkligen! Och just nu ar enda vagen dit for att fa stanna och jobba... aupair. Och jag tror inte jag vill gora det 1 ar till. Alltsa, jag vill bygga mitt eget liv, inte bli en del av en ny familjs. NY handlar om mig, mig, mig, MIG!
Klart jag skulle kunna ta ett aupairjobb over sommaren dar, det ar  bara 3 manader.. Och da far jag anda en liten inblick i hur jag senare skulle kunna ga tillvaga, right?

Aahh, all den langtan som finns inuti mig just nu kommer gora det svart att somna ikvall.. Jag vill sa mycket sa mycket sa mycket!! Och jag kan saga efter att ha legat och glott pa SATC filmen for hundrade gangen sa ar viljan inte mindre.

Hjalp mig den som kan, bara ett tips ar till hjalp.




I know i screwed up - but I love you forever
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback