2 weeks and then I'm off to sweden!!!!!!!!!!

Ja, har har ni en mattligt less tjej. Har inte varit en bra dag och jag vill just i detta nu satta mig i bilen, aka till stansted och ta forsta basta flyg hem. Jag skulle tom kunna kora hem om det ska va sa!
Jag klarar inte av att vara borta fran mina narmsta langre, jag behover dem, deras vanskap och framforallt karlek!
Det ar sa latt att glomma bort sig sjalv och vem man egentligen ar utan dessa manniskor..

Det ar sallan jag klagat har over, men nu gor jag det. Jag vill hem! Jag behover pafyllning av energin jag far av allt dar hemma. Jag vet jag ar van att vara utan dem, det fick jag snabbt vanja mig vid efter studenten hade tagits, men jag har aldrig varit utan dem sahar mkt.. Jag menar pa 8 manader har jag knappt varit med dem i 3 veckor.
Nej nar detta ar klart ska det verkligen bli skont att ga tillbaka till lilla men ack sa underbara sundsvall ett slag. Tills nasta projekt paborjas, dock inom sveriges granser.

Nu ska jag krypa in till sangen och fortsatta kolla pa miami ink, sorja over att jens ar tillbaka i sundsvall och forhoppningsvis somna gott snart!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback