5 days to go

Hej hopp i lingonskogen
Dalig uppdatering av mig nu, men har haft en hel del annat for mig bade pa fodelsedagen och igar!

Fodelsedagen var nice, ratt lugn och skon! Vi donade pa lite har hemma, jag fikade lite med flickorna och pa kvallen gick jag, charlotte + barnen pa Strada och at. M-m-mmmmm, jag alskar risotto!!!!! Efter rest sa hamtade jag Sandra och vi akte alla hem och gjorde marangsvish (eller hur det nu kan stavas). Jag kastade i mig min eftersom jag redan var PROPP matt efter risotton, men jag var ju bara tvungen att ha efterratt pa min egna fodelsedag, SAKLART!!
Senare sa hangde jag och Sandra lite, akte lite bil just bara for att det ibland ar sa mysigt att bara aka bil och svangde senare in till Petra dar Ida ocksa anlande nan min senare. Vi snackade strunt och kollade TV, faktiskt en alldeles lagom avslutning pa min fodelsedag.

Igar sa gjorde jag nog allt mellan himel och jord skulle jag tro.. Men pa eftermiddagen kom iaf de gamla aupairerna hit, sa jag tranade med Idisen sen hamtade vi sandra och Elene och akte hem hit for att ka alite middag och dricka vin innan oak tree hagrade. Val dar vart en nybliven 21 aring ratt rund under sulorna men landade lyckligvis i sin egen sang vid 23.30 snaret, haha! Livet ar bra underhallande ibland, och fyyy vad jag ar underhallande ibland.....

men viktigast av allt i detta inlagg knippas ihop med rubriken! Kara kara kara kara Jens kommer pa tisdag och jag kan inte vara lyckligare! Jag saknar honom galet mycket och det ska bli sa javla (ursakta spraket) skont att plocka upp honom pa stansted och fa en stor kram av min stora bror!

Na nu ska jag hoppa ur pyjamasen och hoppa i nagot nytvattat, tvatta bort gardagens smink och kleta pa dagens, spruta lite parfym sedan hamta upp madeleine, rikke och elene i stan for en tripp till bluewater! Kan handa att det blir nagot nytt ;)

Love

Kommentarer
Postat av: H

Jaaaa, unna unna unna för födelsedagspengar! ;)

2009-05-15 @ 09:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback