All so perfect

Nu ar huset tomt,solen skiner utanfor, himlen ar bla och graderna stracker sig langre och langre upp!
Jag kan inte fa en mer perfekt start pa en perfekt helg, det verkligen spritter i hela min kropp. Av lycka och lust!

Efter solning sa svirar jag nu om till klanning, plockar upp Sandra, tar den vantade shoppingturen innan vi bjuds pa grillat i kvallssolen av Bea och Mats, tur att det finns "extra foraldrar" runt om kring sa man far lite mat i sig ;)
Efter det laddar vi med en drink eller tva tillsammans med catlin och hennes van innan vi beger oss mot puben, men ikvall blir det som jag sagt, lungt! Eftersom imorgon vantar aventyret pa oss, vi ska bara packa bilen full sen tutar vi och kor ned mot kusten!

Ha en trevlig helg kara lasare

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback