Brighton once again

Yes, nu ligger jag och bror doda i soffan och har gjort det anda sen vi kom hem vid 4 snaret i eftermiddags..
Igar sa tog vi bilen och gasade mot Brighton vid halv 12 snaret! Val framme parkerade vi bilen som for ovrigt fick bli varan garderob, omkladningsrum och tillfixningsyta, haha!

Vi var iaf peppade och gick och fick i oss lite sen lunch innan vi kopte ol och hangde nere pa stranden i nagra timmar. Tyvarr var det ingen sol men sarskilt kallt var det inte. Efter det gick vi och kakade middag pa en italiensk rest, men det blev en STOR besvikelse. Pizzan smakade smor, pastan gradde och risotton risgrynsgrot... mmmmm, vi var sa nojda?
Jaja, vi blev iaf matta och styrde mot bilen for lite tillfixning innan vi motte upp med Ben och hans kompisar pa "Fitzherbert". Skont stalle som man bara kunde chilla pa sitta ute och mysa. Jag och Sandra fick aven jager shots och med det ett polarid kort pa oss, very niice!
Nar vi borjade bli lite rastlosa styrde vi mot stranden och ett skont stalle som spelade riktigt bra musik! Dar sprang vi aven pa Paul, John och Bryan ocksa. Sa vi hangde med dem till en indie klubb brevid! Alla hade jattekul, jag med, men borjade bara ma samre och smare... Mina visdomstander haller ju pa att javlas med mig. Sa efter mkt dans och manga pimms och lemonad sa styrde jag tillsammans med grabbarna hem till Bryan for lite somn mendan de andra dansade pa. Halv 6 imorse vaknade jag av att de ville komma in, och da blev det livat for en stund. En dryg bror pa fyllan ar verkligen vad man behover vid den tiden pa dygnet? sarskilt nar man mar toppen ocksa..

Idag vaknade vi alla tidigt efter mkt lite somn och tog bussen in till stan igen for att kopa stor subway frukost och steka pa stranden tills Ida skulle ansluta sig till ganget igen. den lilla snartan gjorde ju en avstickare, hjartaa hjartaaa!!;)
Men eftersom det knappt var ett moln pa himlen sa hade jag inte mkt emot att ligga dar nere och halvsova. var tillochmed ned till vattnet och doppade mina sma fotter, det bla/turkosa underbara! Sant gor mig lycklig!!

Men efter manga om och men och ett besok pa sainsburys sa plockade vi upp ida och korde hemmat, trotta men glada!
Och sen dess har jag och jensan legat har i soffan som tva knubbsalar och bara atit, atit, atit. Tur att vi ska vara ute och springa runt pa stan imorgon, blir inte mkt tunnelbana for var del, har ska maten fa promeneras bort, haha!

Sa som sagt, det som star pa schemat nu ar city i 2 dagar! Ska bli himla kul :)

Nu ska jag koncentrera mig har pa 3dje filmen. Efter det blir det nog godnatt.

Love


I used to laugh it of
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in the pouring rain
The more I have to change I just stay the same

You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful
- Erik Hassle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback