Busy days, happy days

Hanna, jag har annat for mig just nu ;) Kanns lite osocialt att sitta vid bloggen nar sjavlaste bror ar pa besok?

Nu ar han iaf har och nar jag hamtade honom i tisdags kvall sken solen och det kandes som om hans resa hit fick en mycket bra start! Sa vi akte hem fick i oss lite mat och slapade med Madelene och Rikke pa oaken dar catlin, kiara mfl var! Sa vi satt dar och drack lite ol och pimms innan vi dackade toktrotta hemma i vara sangar.
I onsdags jobbade jag till 4 och sen tog vi oss ut pa en runda i parken, det slutade med att 2 h senare kom vi hem efter lite forvirring innne bland alla stigar och vagar, haha! Da var tanken att aka pa bluewater men icke sa nicke, solen sken och salange solen skiner ar det varmt, sa vi svirade om, akte hem till Sandra och fick natt glas vin. Efter det begav vi oss mot den mexikanska har i sevenoaks och kakade, drack bade vin och en tequila, m-m-mmm!! Sa startskottet hade gatt for lange sen och Sandra var den som stod for trycket denna kvall. Skrattade gjorde vi och jag och Jens somnade efter manga om och med hemma i mitt rum!

Igar var vi pa bluewater och idag ska vi mest spendera tiden i solen som skiner utanfor. Ikvall far vi se... Kanske vi beger oss in till London nu pa eftermiddagen, eller sa tranar vi och ater med familjen och gar pa oaken? Sandra, du ar val alltid pa??:D

Love

   

Kommentarer
Postat av: sandra

jag står även för trycket denna kväll kan jag lova dig ;) redan påbörjat första glaset nu (under arbets-tid) och snart ska det bli rose och fanta ;D

2009-05-22 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback