can't decide... help?!

Idag har jag gjort slag i saken och tagit tag i mitt har.
Lagt i slingor och nu kanns det jatte ljust... Maste dessutom lagga i lite fler om jag ska ha kvar det for de har sina skavanker lite har och lite dar...

Men jag kan verkligen inte bestamma mig for brunt eller ljust!!!!
Sa snalla hjalp mig till mitt beslut. Om jag ska ha kvar detta eller om jag ska farga haret ljusbrunt med rott i och klippa dit min lugg igen?
Jag lagger upp kort sa far ni tycka, tumme upp eller tumme ned?

 vs

Love


Kommentarer
Postat av: sandra

BLOND :D

2009-05-06 @ 10:30:11
Postat av: H

Jag tycker inte att du ska klippa lugg utan behålla den där JÄTTEfins sneluggen du har nu! Kluven till frågan om färg. Svårt att se hur det ser ut..

2009-05-06 @ 11:18:25
Postat av: suki

TOVE! Du ska va ljuuuuusorange eller blond! Blond med oranga inslag? Eller orange med blonda inslag? ;) Haha! Thats how I want you! Så va de nu:) Du är så himla fin i de! SLäng i några ljusoranga slingor i de där om de går ;) Man är inte direkt nån frisör..... Haha

2009-05-07 @ 20:56:47
Postat av: suki

Och just ja.. sneluggen ska va kvar tycker jag!! Den va längesen den titta fram=) Seså, de här blir jättebra!! Saknar dig!!

2009-05-07 @ 20:57:36
Postat av: Hanna S

Du ska ha som på bilden! skit snyggt, babe! ;)

Saknar dej!Pyss

2009-05-10 @ 14:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback