I can climb mountains, swim cross the seas...

.. but the smallest things keep standigt in my way, still.

Styrka, styrka, styrka! Jag maste sta rak i ryggen nu, jag menar verkligen riktigt rak.
Jag varken vill eller tanker vika nu, jag har inte gjort nagot fel alls. Jag ar inte felet, och verkar aldrig vara, men jag ar SA TROTT pa att hora det. Verkligen super trott. Det gor mig utmattad. Och jag ar inte utmattad, sa sluta fa mig att kanna mig som en pase potatis.

Nog om det! Jag ar lycklig i ovrigt, for nu ar det 2 dagar kvar, idag och imorgon innan alskade Jens ar har. Det skulle verkligen inte kunna komma mer lagligt. Jag alskar dig bror! mer an nagot annat.

Helgen har besatt av fest fest fest! I fredags fick jag erkannandet av pojken i fraga som skickat blommorna. Tyvarr ledde det mest till kaos, sa ja, kaoset ar ett faktum inombords. Alltid denna strid.
Men jag ar glad for rosorna, uppriktigt glad!
Men efter all fest och det lilla kaosartade sa ar jag riktigt trott nu. Sa tankte ta mig till sangen nu, sova en stund och sedan aka hem till Sandra for att fortsatta vila. Men sen ar det slut pa slappandet, gymmet maste besokas idag.


Let him know that you know best,
'Cause after all you do know best.


Skynda pa bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback