Light up

Ja nu ar haret annu lite ljusare, la i en till sats med slingor igar. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, men jag ska behalla det nan vecka, kanns det inte bra da blir det mitt kara brun/roda! Var ju sa langesen jag var blond, USA raknas inte for det vara ett expriment och sag forjavligt ut, haha!! Sa man kan saga att sist jag var blond var.... hmm.. 2an pa gymnsaiet!
Inte konstigt att det kanns konstigt.

Dagen idag da?
Jag har jobbat och just varit ute pe 1 h promenad med hantalar i handerna. Det kanns sa mkt mer effektivt da! Efter det gjorde vi lunch, qourn fars med pasta och bonsallad, mmm! Nu ar min plan att duscha, lagga mig i sangen och suga pa nagra turkisk peppar (fick av charlotte som kom hem fran sverige igar!!!!) och sedan vid 4 snaret bege mig till gymmet for att traffa Idisen!:)  Ikvall planerar jag att somna lika gott och tidigt som de tva gangna kvallarna, helt underbart att vakna utvilad vid 07.30 nar klockan ringer.
Maste sla en pling till alsklingen (H) och familjen.. AH, det ar inte langt kvar forran jag ser er alla!!!!! Fy vad jag langtar!

Na, duschen nu!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback