not many days to go

Som sa manga vet sa ar min fodelsedag den viktigaste dagen pa hela aret. Nar det kommer till min b-day sa ar jag som ett litet barn, men det ar ju faktiskt MIN dag! Forra aret hade jag absolut inga forvantningar over huvudtaget, eftersom jag blivit tillsagd att inte ha det, men andock blev det en hel fantastisk fodelsedag tillsammans med mina favorit tjejer i Are by.
Detta ar sitter jag sjalv utan nagon fran hemma, i en liten stad strax utanfor London. Hur hoga forvantningar kan man ha? Dessutom infinner sig sjalvaste dagen pa tisdag, hur spannande saker hander en tisdag? och visst, jag har hela London, men njet, det anda jag vantar mig ar en trevlig fodelsedags middag och marangsvich. Allt utover det kommer nog gora mig extremt lycklig. Jag menar, de ar de sma sakerna som raknas!

En bukett roda rosor ar ett hett tips, eller nagot annat finstilt. Jag ar ju inte den som ar den direkt.
Men forhoppningsvis till natsa helg kan jag ha ett lite birthday party med ganget.
Nog om min fodelsedag, for nu iaf  hahaha!

idag var jag ju som sagt flitig och tog 2 tranings omgangar. Sa nu ar jag lagomt trott, men ska jobba nu, fram till ca 22, fullspackat med TV men vi 11 kommer jag nog somna som en angel!

Nu ska jag ta en trip down memorial lane, sen kolla TV.

       
               

Och sist men inte minst, broder! som forovrigt landar har snart snart snart, 19 maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback