OH MY!

Tjohoooo, idag ar jag glad glad glad! Samtidigt som jag nast intill svimmat av trotthet hela dagen... haha!
Men imorgon kommer Jensan, och ja, allt ar bara bra i bergochdal banans spar.
Nu ar det nedforsbacke for resten av tiden, det ska vara som det alltid varit har och ska banne mig fa forbli sa ocksa!:)

Nu ska jag lagga mig i soffan, kanna mig fet eftersom jag var en latmask idag och uteslot traningen.. men mest beroende pa att jag fick jobba nagra timmar langre an vanligt. The Hills avsnitt finns inspelat och ett samtal till bror maste goras, sen ska jag somna som en bebis tidigt for att vakna upp imorgon pigg och redo for bade lite jobb, stadning och 2 traningspass (ett formiddag, ett eftermiddag) innan jens ska hamtas!

Ska bjuda pa lite bilder sen helgen med.
Godkvall kara lasare

Love

           

Kommentarer
Postat av: Hanna

MEN UPPDATERA!

2009-05-20 @ 09:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback