sometimes I just embaress myself...

Ja, alla ni som kanner mig vet att det hander i min varld, att jag total generar mig sjalv. Men so whaaat, jag far val bjuda pa det da! fast i vissa lagen undrar jag till och med sjalv hur jag fungerar, hm? Haha, sager vi at det just nu och skjuter det at sidan. Eller vi kan val helt enkelt bara glomma det? ja vi sager sa! haha

Idag ar det fredag och jag ar sa party sugen sa jag haller pa att smalla av. men jag tror inte det blir nagon utgang for mig idag. jag ska sitta barnvakt.. Men om de kommer hem i tid sa hoppar jag i skorna och beger mig mot de andra. Sadesa.
fast jag borde inte, jag kanske borde hallas?jag menar, man saknar inte nagot som man har.

Shoppingturen igar holl iaf pa att ga kappratt at helvete for mig igar, jag var pavag att spratta varenda ore jag hade... Men jag kom till mina sinnen och lugnade mig. Det fick iaf bli en tunika och ett armband fran allas varan favorit, Topshop. Det ar sa latt att ga in dar och bara plocka pa sig manhder av saker, jag menar nar allt star i pund kanns dte ju inte alls lika dyrt som i Sverige!!! Man lurar nog sig sjalv ratt hart, aven fast det kanske kan vara nan hundring billigare.

Nu ska jag jobba klart, sedan ta mig till gymmet och efter det plocka upp Sandra och Petra for de ska underhalla mig med sallskap och vin tills de styr mot oaken, dar jag forhoppningsvis traffar dem sen... eller inte. vi ser..

Ah, na nu ska jag sluta vara san nord.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback