that summer

Idag har jag gatt runt och langtat till nagot.. men jag har inte kunnat satta fingret pa vad det dar nagot ar.
Men jag tror jag gar och vantar pa att det ska ta fart igen, det ska bli precis som det var innan roran och Sandra flyttar in dar Sandra nu bor, Sandra ahlander alltsa! Inte for att jag vill bli av med Palmen, men maste man ersatta med nagon ar det lika bra att sla till pa stort!:)

Jag har en kansla av att denna sommar kommer bli nagot av, det kommer bli en sommar, pa riktigt! Jag vill ha spanningen tillbaka, aventyren och de langa langa laaaaaaaaanga natterna da man behover absolut noll somn for man lever pa ruset. Det ar sadant jag lever for, det ar dessa saker som ger de storsta kickarna. Ah ah ahh!!! Ge mig det nu.  tack

Ikvall ar det iaf sista kvallen med bror i huset, om exakt 6 h sa rullar vi ut fran uppfarten och mot stansted dar hans plan lyfetr 06.05 am... Sa jag far mig en trvlig liten morgontur pa en ca 2 h innan jag kan landa i sangen igen. Sen ar det tillbaka till vardagen och traningen. Vi har inte varit sarskilt flitiga med den under den har veckan kan jag saga. Shame on me.. men det har varit skont med nagra semester dagar nu aven fast det varit en smula busy.

Nej nu ska jag banka mig inne vid tvn precis som honom, har en kansla av att jag kommer somna inom en mycket snar framtid.

Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback