up beat

Dags for ett uppryck, nu ska jag ta mig i kragen och komma tillbaka!
Trots att kroppen sager emot, trots att mitt huvud gar i slowmotion sa ska jag anda verkligen forsoka, for detta haller inte langre.

Nu har jag precis varit pa gymmet med Ida och Pete, efter gick vi och kopta tatueringar till var rock fest imorgon, haha! Vi kommer vara fet snygga?! Med lite rockstar och badgirl tattoos blir allt tipp topp ;)
Nyss proppat i mig en sallad och ska stalla mig och stryka stryka stryka innan jag hoppar in i duschen, gasar mot affarn och kopet en flaska vin att ta med hem till Sandra dar hon och hennes mamma ska bjuda pa quinoa sallad! Sedan styr vi mot oaken och det kan handa att det blir en tripp till source of sound med Catiln, Camilla, Kiara mfl.
Imorogn maste jag stoka pa har hemma med allt som ska vara gjort innan la familia kommer hem, innan jag beger mig till Ida och rocken satter igang :)

Pa lordag ska alla de andra in till stan och festa, medan jag stannar kvar har. Kanner att jag maste spara de pengarna tills jag aker hem, sa jag kan gora nagot! Notan for en kvall dar brukar ju anda sluta pa en 100 pund.
Sa jag far stanna har och ska slapa med mig Catlin pa fodelsedags kalas! 3 av pojkarna fyller ar sa fest lar det bli.

Sa nu ska en peppad Tove tillbaka in i matchen, sag valkommen tillbaka
Och Hanna, vill du jag ska borja snuskblogga far du allt locka med lite javulskap! ;)

BIG love


Kommentarer
Postat av: H

Hahah snuskblogga som you know who? ;) Hahhaha! Ja, kanske kommer det lite jävulskaps-info efter den kommande helgen, jag får ställa till med nån skandal! Love

2009-05-28 @ 20:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback