words r not enough

Jag ar overvaldigad. Helgen var perfekt! Brighton var en drom, min drom av en ganska perfekt stad.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, en detaljerad beskrivnig av helgen ar ju bara trakig "forst gick vi, sen at vi dar, sen akte vi hem, sen bytte vi om, sen gick vi forst pa den klubben, sen den andra, sen......."
Nej, det finns inga ord eller beskrivningar som kan rattfardiga var upplevelse! Jag ar foralskad. Den har strand, hav, puls, charm etc. Staden har i stort sett allt jag kan be om!

Utekvallen  var ocksa bra. Den var jattebra!! Och for en gangs skull tyckte jag att det var galet mysigt att ha nagon bredvid mig hela kvallen. Jag ar ju som manga vet, galen i att pussas, haha!

Bilderna kommer forhoppningsvis snarast, de far sta for beskrivningen.

Love

Kommentarer
Postat av: sandra

vad ska jag skriva då? tova som låg och knullade så henne fick vi inte kontakt med.. och jag blev aslack för jag ville verkligen ha sex med den där killen? ;) nää men mamma o mormor läser min blogg så skulle inte tro det, hahaha ;D

2009-05-04 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback