4.30 am, still couldn't sleep

Yes box, halv 5 imorse låg jag med uppspärrade ögon ett ett hjärta som dunkade hårt....
Twilight böckerna påminner mig om saker jag hade glömt bort att man kunde känna, och jag har faktiskt känt så för någon en gång i tiden. En som fick min kropp att skälva, mina knän att bli svaga och fick mitt hjärta att hoppa över slag. Haha, dessa böcker är verkligen inte bra för mig!!!!! Får mig att ligga sömnlös om nätterna och får mig att minnas underbara men smärtsamma saker, helt galet!!
Imorse vaknade jag väl halv 11 och kände att det var lika bra att vakna då så jag kan somna ikväll, ska ju upp och jobba nu i några dagar, och då kan man ju inte ligga vaken till halv 5 på morgonen! icke..
Igår hade jag en seeeg dag, vaknade efter 11 h sömn och kände mig heeeeelt paj.. Tänkte ligga i sängen hela dagen men så var Maja hemma från skolan så då tog jag mig i kragen och vi åkte på stan vid 2 tiden, men segstartade shoppingrundan med en 1,5 h fika, haha. Sen blev det runt farande och vi åkte till Östermalms sida av stan för att hälsa på Rebecca på jobbet och sen tog vi en sväng förbi maddää och Isabelle på fältöversten. Så där fick det bli ett par nya vinterskor :) Köpte en klädhängare på Indiska också som jag ska sätta upp i mitt ännu oklara rum. Efter det blev det ett par tights med dragkedja längst ned också från H&M. Men allts lutade på en relativt billig nota ändå. Efter vår runda åkte vi och mötte upp Kate och Ylva och vidare hem till Råggan för klippkväll. Så nu har man lite fräshare hår och lite ny frisyr, men bara lite ;)
Idag är det dags för IKEA. Maja var visst inte i skolan idag heller, haha, så vi ska om en timme bege oss mot bussen ut mot Kungens Kurva! Här ska det införskaffas hyllor till vardagsrummet!! Nu måste jag bara fixa så kära morbror kan komma hit med borren i helgen så jag kan sätta upp det jag redan har som måste bli uppsatt och de nya hyllorna till vardagsrummet! Kanske blir nå nya tavlor till det också, och kanske nå småplock.. Skulle behöva en skohylla också.. Hmmm! kan bli en dyr affär detta, haha!!!
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte blir sen att träffa Majsan.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback