Airport

Sitter nu och hänger på Skavsta. Efter att ha sprungit runt rätt förvirrad i stan och köpt en fet påse godis till C och present till C och C och lyckats få med mig någon slags mat till bussen så hoppade jag halv 4 på flygbussen. Och väl på bussen tänkte jag njuta av salladen och Greys, men då dör såklart datorn efter knappt en avsnitt.. Happ, jag som hatar att åka buss.. och ingen bok hade jag heller.. Vad skulle jag nu fördriva tiden med?!?! Stirra ut i det bäcksvarta mörkret? Kul jul. Men nu har jag ett uttag iaf och förhoppningsvis nog med ström i datorn när det är dags att kliva på att den pallar hänga med mig hela vägen till London. Tagit med mig SATC filmen som jag tänkte fördriva den tråkiga flygtiden med!

Nä, jag vill vara framme nu, helst för timmar sen. Längtar så efter mina små skitungar!!! Har varit ifrån dem allt för länge nu och jag fick nyss sms där hon sa att de längtade de med! Mina bäbisar..
Haha, kanske dags att skaffa barn snart?;)

Nej nu måste jag försöka ta reda på vilken terminal vi landar på så Paul vet var han ska åka. Skulle vara till en stor fördel..

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback