All the sudden.. my steps feel a bit lighter

Jag och Hanna kör ju på low carb high fat grejen.. tänkte att en gång för alla ska jag bli kvitt mina extrakilon som jag lagt på mig efter gymnasiets slut. Då när allt tog fart och blev en enda röra, inga rutiner utan mest runtflyttande, runt farande, känslor som gick i svall mest hela tiden och jaa... ni veeet! vi behöver inte gå igenom det igen, haha!
Men så för ungefär en månad sen satte vi igång, måste vara ungefär 4 veckor för mig idag. Och så ställde jag mig på vågen förra veckan och fick en absolut chock! Jag trodde kanske att jag skulle gått ned nått kilo och känna mig döbesviken (även fast vissa kläder börjat ramla av) men icke, minus 5 på vågen!!! VA?!?!?! Och idag tog jag mig ytterligare en titt för att se om det verkligen var sant, och då, då visar den minus 6!!!! Jag är fortfarande osäker på om inte vågen driver med mig, hahaha!!

Så grattis till mig antar jag då! Då har det inte gjort något att jag råkat synda 3 ggr när fötterna varit allt för runda ;)

Nu ska jag fortsätta jobba lite, såå lungt på butiken nu... november...
Men min älsklings petit är påväg från göteborg och om ca 3 h slänger Hanna sig i bilen tillsammans med Lukas och kommer, så jag kunde inte vara lyckligare!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback