Angus & Julia Stone

Fågelkvitter för mina öron, jag bara njuter!! Så alltså, Angus & Julia Stone - Paper areoplane + maaassaaa mer!!!
Igår kväll var det alltså Halloween party hemma hos Maja och Kejtan i Råggan, och det var suuuuperkul!!
Jag Rebecca Mattis och Sebbe hade ganska kul här hemma när vi höll på att fixa och trixa med våra outfits och jag lovar att det finns en hel del roliga kort :) men de kommer en annan dag, rebecca har inte varit snabb nog att lägga ut dem..
Vi hade iaf superkul hela vägen och kvällen slutade med ett rätt slitet gäng på mcdonalds folkkungagatan. Jag var inte pepp på varken att äta eller efterfest så efter många om och men släpade jag mig ned till t banan och åkte hem. Sen vad jag gjorde här hemma när jag kom hem är ett mysterium, det såg iaf ut som ett helvete när jag vaknade imorse, men balkongdörren på glänt!?!?!?!?! herreguuud och majjemen säger jag bara. hahaha
Så efter en dag i trötthetens tecken, men samtidigt hög mysfaktor med både ett långt bad, lite mat på coffeehouse by george med flickorna och en bio så ligger jag återigen i sängen och ska snart släcka ned och bara koncentrera mig på Greys. Mitt älskade älskade Greys.
Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback